sâmbătă, 13 februarie 2010

EXERCITII DE ROMGLEZA

Daca nu stii sa vorbesti prea bine romana, nu conteaza prea tare (uite cum reusesc in politica si afaceri cei care nu prea se descurca sa conjuge verbul "a fi" sau sa-si numere "succesurile"). Dar, intr-o multinationala, trebuie sa stii neaparat romgleza din domeniul tau, altfel nu te poti intelege cu partenerii.

Dupa un prim mail foarte laconic joi seara ("vb dim M") care putea sa denote simultan familiaritate si lipsa de timp, vineri dimineata primesc urmatorul mesaj: "In legatura cu splitul dupa MS (n.n - adica market share), te rugam sa ne spui daca putem boosta sampleul ca sa facem si un customer profile si roughly cam ce cotatie ne-ati propune?" Adica vroia sa stie daca se puteau adauga niste interviuri la esantionul principal, realizat in functie de cotele de piata ale marcilor (astfel incat sa fie suficiente interviuri pentru a face si un profil al consumatorilor marcii clientei) si cam cat ar costa esantionul suplimentar.

Cum i-am raspuns rapid, clienta a fost foarte multumita si mi-a scris: "Te pup, chipintaci". I-am raspuns si eu:"Senxalot" si "sa fii iubita", doar se apropia "Valentine's Day"! Oricum, bine ca m-am abtinut sa-i scriu versiunea mai pura romglezita: "Sa fii lovita!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu