vineri, 20 iulie 2012

BĂSE, RĂULE, TIRANULE, DICTATORULE, DE CE AI COPIAT ÎN TEZA LUI DOTTORE PONTA?

Comisia de Etică a Universităţii din Bucureşti a stabilit că Ponta a plagiat 115 din cele 297 pagini ale tezei de doctorat (masiv şi grosolan, preferenţial prin metoda „copy-paste”). În perioada în care a avut loc susţinerea tezei, se cunoşteau şi erau aplicabile, fără umbră de îndoială, standardele academice de realizare a unei lucrări de doctorat, aşa că plagiatul nu putea fi involuntar. Mă bucur că, în sfârşit, după ce-i acordase lui Ponta titlul de doctor în mod fraudulos, acum, Universitatea şi-a redobândit demnitatea şi a reacţionat independent, profesionist şi responsabil. În schimb, Consiliul Naţional de Etică din cadrul ANCS, restructurat, adică USL-izat de Ponta şi de Liviu Pop, a decis că „Dottore Copy-Paste” NU a copiat. Chiar şi un semianalfabet ar fi putut descoperi plagiatul. Oare ce credibilitate mai au aceşti profesori după ce au semnat o astfel de decizie? Ponta, evident, nu recunoaşte decât decizia Consiliului Naţional de Etică (care îi este favorabilă) şi-l acuză, din nou, pe Băse pentru decizia „politică” a Comisiei de Etică din cadrul Universităţii din Bucureşti: "Potrivit Legii educaţiei fãcută de domnul Funeriu, singura decizie recunoscută este cea a Autorităţii Naţionale de Cercetare Ştiinţifică, ANCS. Acea comisie s-a pronunţat definitiv, ieri, şi decizia ei arată că nu există plagiat. Facultatea de Drept a refuzat să încalce legea, iar ce se decide azi este o decizie politică, dovadă că nu am fost chemat niciodată să-mi exprim un punct de vedere. Atenţie! Este singura dată când nu am fost chemat, iar această comisie nu a funcţionat până acum niciodată. Este o comisie ad-hoc făcută special pentru mine” Declaratie Ponta în legatură cu decizia de plagiat a Comisiei de Etică – Univ. Bucureşti. Zâmbind candid, “Dottore Copy-Paste” continuă seria dezastrelor, fără să clipească. În acest conext, ce relevanţă mai au diplomele de doctor eliberate în România? Eu una sunt dispusă să renunţ la titlul de doctor şi la diplomă, dacă Ponta nu-şi recunoaşte plagiatul şi nu-şi dă demisia. Refuz să fiu colegă la şcoala doctorală cu „Dottore Ponta” ori în branşa academică împreună cu „Copy-Paste”. Diploma mea de doctor nu mă mai onorează, ci mă face de ruşine. Mă gândesc să mă duc să-i dau foc în Piaţa Victoriei. Şi ştiţi cine e de vină pentru diploma şi visele mele făcute scrum? Cine?! Băse!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu